algemene vragen

Ja je kunt verschillende fotoproducten in één keer bestellen. Vanuit het winkelmandje kun je via de blauwe topnavigatie of onderaan de pagina via de knop ‘verder winkelen’ terug naar de fotowebsite en een ander fotoproduct gaan maken.
Heeft dit je geholpen?
Controleer eerst of het e-mailadres en wachtwoord goed zijn ingevuld. Werkt het nog niet, klik dan op wachtwoord vergeten. Je ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructie om je wachtwoord te resetten. Lees de instructie nauwkeurig en volg deze op. Indien je nu nog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.
Heeft dit je geholpen?

Nee, helaas is het per 1 februari 2024 niet meer mogelijk om fotoproducten te bestellen en laten bezorgen in Luxemburg.

Het is wel mogelijk om gebruik te maken van de snelservice in de winkel.

Heeft dit je geholpen?

Bij HEMA willen we altijd de beste service bieden. Daarom zijn we alle processen rondom onze fotoproducten aan het verbeteren, ook het ontwikkelen en afdrukken van analoge fotorolletjes en het digitaliseren van foto’s en video’s.

De verbeteringen die we gaan doen kosten wat tijd, waardoor we deze dienst vanaf 22 januari tijdelijk niet kunnen aanbieden. Wanneer we precies weer kunnen starten is nog niet duidelijk, maar zodra hier een datum aan gegeven kan worden zullen we hierover communiceren.

We werken er hard aan om de service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.

Heeft dit je geholpen?
terug naar overzicht